torsdag 5 april 2012

Tlöttis

Har inte blivit mycket sömn idag. Skulle ringa läkaren imorse. Jag har inte fått göra någon 6månkoll av mina värden efter operationen. När jag ringde Aleris i Skåne så sa de att det inte ingick i avtalet med Östergötland att göra 6mån koll. Jävligt lustigt tycker jag eftersom de sa det på stormötet jag var på i Norrköping. Där skulle alla ha en kontroll vid 6mån och en efter 1a året.
Jaja, för att göra en lång historia kort så tänkte jag boka en tid hos min läkare istället för att gå till jourmottagningen och behova punga ut med 300kr. Men det var upptagen när jag ringde och med mitt pissiga tålamod så sket jag helt enkelt i det hela!

Så somnade runt 8.45 och vaknade två timmar efter. Upp o klä på sig och sen ner till stan för att käka lurre med bästa vännen. Blev en chailatte och en hel del shopping med. Utgång som hägrar på lördag (hoppas jag!) så blev lite nytt till det :-)
Systemet var jag inne på och hann även fixa en present till mamsen som fyller år på självaste påskafton!

Jag var och gjorde en ny kroppsmätning på Hälsofreak innan jag knallade hemåt igen. Det blir bara bättre och bättre :-) Även om jag inte minskat så mycket i riktiga kilon så har mitt kroppsfett minskat och musklerna har ökat.
Kommer inte riktigt ihåg alla siffror, men återkommer när jag fått dem.

Imorn blir det att slappa, ev byta däck på bilen...borde städa ur Pärlan med. Vi får se hur vädret blir! På kvällen ska vi gå på bio och se American Pie-Reunion. Jag hoppas verkligen att den är lika bra som de tidigare!

Glad påsk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar