söndag 8 april 2012

Söndaaaag

Söndag aka Påskdagen!
O här sitter jag framför datorn som vanligt :-)

Igår var vi och firade mamsen som fyllde år, påskmat och annat gott fanns det!
Fruktsallad och chokladpudding till efterrätt blev det med :-D

Skulle gått ut med en kompis, men hon bangade pga av jobb. Så valde att stanna hemma. Men det dröjde inte länge innan jag fick ett samtal om att utgång vad på G. Så på med partykläderna o partymasken och sen bar det iväg på förfest och senare till Hawwys!
Hade en jätterolig kväll. Vid halv 2 gick vi o käka o sen åkte vi hem. Man ska gå när man har som roligast vet ni ;-)

Idag ska vi nog ta en tur till Jönköping och gå på bilmässa.

Vad ska ni göra?

1 kommentar:

  1. Kan du inte visa/skicka mig en bild på partyinglan? :P Härligt att du haft en bra påskhelg och att du hade kul ute!

    Min Lillebror var också nere på bilmässan, men på självaste Påskaftonen. Jag var mycket besviken på honom som hade sett fram emot att få leta påskägg med honom! Menmen :P

    SvaraRadera