tisdag 10 april 2012

Kväll igen

Jobbnatten gick bra, somnade skönt när jag kom hem.
Blir inget mer nattjobb denna vecka, däremot blir det ett dagpass imorn 10-16. Känns faktiskt rätt ok.

Kvällen har bestått av storhandling, matlagning samt utrustningscheck! På torsdag är det min första "riktiga" övning med hemvärnet. Vi ska var ute äna till på söndag eftermiddag/kväll. Så kvällen har bestått av packande och pusslande med all utrustning. Allt ska med...men skippar dock vapentillbehören eftersom jag inte kommer att ha med mig något. 22 april är det dags för skjutprov, så efter det blir övningarna på riktigt ;-)

Får se om jag hinner med ett träningspass imorgon. Borde gett mig ut på en löprunda idag...men regnet var inte särskilt lockande. Dåligt av mig. Nästa löning hoppas jag blir bättre än denna. Då ska jag köpa mig lite ordentliga löparkläder :-)

Vad ska ni göra i veckan?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar