måndag 23 april 2012

Helgen som var

Jaa, det var en mäktig helg som varit. Jobb lördag 10-17 och i söndags var det dags att göra skjutprov. Jag är inte van att gå upp 6.30 på en söndagmorgon, men det gick och iväg kom jag. Dagen gick bra och hem kom jag med! Idag har jag mest återhämtat mig. Tog en cykeltur till ÖB och köpte anteckningsblock och bodylotion. Sen tog jag svängen förbi papsen för en fika innan jag drog mot stan och gjorde insulindelegering. Nu sitter jag och funderar på om jag ska ut och ta en joggingtur eller ej. Cykelturen tog jag för att jag inte orkade träna idag...så motion har jag ju fått, men finns ett litet sug för en löptur. Kanske när karln kommer hem...slipper ta med nycklar o sånt tjafs då! Imorn blir det jobb heeela natten lång. Vad jag ska göra på dagen vet jag inte riktigt ännu :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar